Rensa ut ...

publicerat i allmänt;
lånad bild 
 
Ja i går fick jag för mig att jag faktiskt skulle ta tag i att rensa ut sånt jag inte använder längre ...
 
Sagt & gjort höll jag på med det nån timma, blev 3 stora matkassar med kläder som nu är lagt på försäljning, jajag hann bara lägga ut 1 kasse.
 
Kan inte ha för mkt heller då man skall komma ihåg vad man säljer, så man kan få in en slant och sen spara dom.
 
Blir ju 2 semestrar i år även om vi bor hos svärmor så är det semester & värme. Man har mer än man tror som man inte använder.
 
Brukar du rensa ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vano:

Det är fantastiskt att rensa ut, både bra för miljö och plånboken (om man väljer att sälja så att säga). Rensar nästan varje år och planerar årets men inte fått tummen ur än...

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, det brukar jag göra och det är läge nu. Nästan alla tunikor är för stora så jag måste komma till skott. Dock säljer jag inte utan brukar skänka det till någon vettig organisation.

Kram och ha en bra dag <3

3:e kommentar, skriven , av majamyra | en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken:

Hej, kikar in. Ja en rensning kan behövas då och då. Är det dina kläder som är så färgglada! Snyggt! Du skulle se min,..svart, svart, grått, vitt, svart, något leomönstrat. Typ så. :)

Svar: Nej det är inte mina men jag älskar färg :) fin kväll <3
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Borde också göra det faktiskt!

Kommentera inlägget här :