Skall ha en ny ...

publicerat i allmänt;
 
Vi har varit ute & fiaxat lite som vi skulle gjort innan, men inte hunnit så vi tog det idag och sen jobbar jag hela helgen ju.
 
Skall efter semestern köpa en ny hjälm och så klart i rosa om det fanns vilket det gör som ni ser, jag ser trött ut men så är det 
 
Även en ny cykel kommer det att bli men skall sälja min och maken tjatar o nu får jag ge mig, han säger jag skall ha en med växlar det blir lättare för mig ..
 
Men denna hjälmen kommer jag att inhandla sen när det är dax ...
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Vi ska också köpa hjälmar och jag vill gärna ha en rosa så får jag fråga var du hittade denna?
Kram och ha en skön kväll <3

Svar: finns på biltema 199kr kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Snyggt. Var har du köpt den?

Svar: på biltema 199kr kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Tack, då vet jag vart jag ska bege mig :D

Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har ingen hjälm på mig när jag cyklar.

Ha en toppendag!
Kram

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon !
Har ingen hjälm, cyklar inte. Orkar inte hålla i styret
Borde också rensa i skåpen på tal om det.Kanske i helgen :)
Ha en fin fredag
Kram, kram

Kommentera inlägget här :