Slutet & början ..

publicerat i allmänt;
 
Kaffet är varmt bränner mig nästan på tungan, klockan visa 09.40 och ännu några timmar till det är dax för jobb, för vissa är det slutet av veckan & för mig är det början då hela helgen består av jobb.
 
Men så är det i yrket bara att gilla, nästa helg är jag ledig så går det. Idag har vi gröna dagen på jobbet och jag är ansvarig för att allt blir planterat bla.
 
Blir fint till valborg då det skall grillas på terassen på jobbet. Förr var jag aktivitets ansvarig men man byter  områden.
 
Dagen i dag hinner jag inte så där fasligt mkt innan jobb, men pw skall jag hinna med innan på 30-45 minuter.
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

På förmiddagen är inget inplanerat förutom promenader med Miss E. Sedan hämtar jag upp Husse för att gå på visning. Kvällen går i dansens tecken fast från soffan för vår del.

Hoppas din arbetshelg blir lugn och bra.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Hoppas att du får en fin dag på jobbet! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Här är det hemgång till Jerez så vid sju eller åtta tiden är vi framme=) Härligt att ta ansvar de gröna växterna. De ska ju även tas hand om. Kul när man hittar på saker och ting tillsammans på jobbet🤗Trevlig helg/ kramiz

4:e kommentar, skriven , av ullie:

hoppas att u får en bra jobb helg nu så är det ju ja i vårt jobb

Kommentera inlägget här :