Valborg ..

publicerat i allmänt;
 
 
Det är valborg & sista dagen på april månad, den månaden gick fort tycker jag, men valborg är en dag jag alla fall känner att våren är HÄR.    
 
Men jag tycker oxå att då man inviger att GRILLA  för det har för mig tillhört att inviga grilla oavsett om jag varit hemma eller ute vilket jag oftast väljer om jag inte jobbar.
 
Mycket beror på hur vädret är och här är utlovat regn men man vet aldrig, saker kan ändras. 
 
Hur firar du valborg?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag ska inte fira valborg ikväll och hoppas att du får en mysig valborg :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi skulle åkt till vikingabyns Valborgsfirande men precis då kom ösregnet. Dessutom blåser det alldeles gräsligt så förmodligen avstår vi även kvällens bål. Vädret rår man inte på så grilla kan vi inte heller göra. Nåja, det blir bra ändå.

Kram och ha en härlig afton!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Blir lite dagvill här i Spanien men jag vet ju att det är Valborg idag. Vi träffar vänner och går ut och äter tillsammans och det brukar vara jätttetrevligt. Bra sätt att umgås på.
Här är det inget speciellt med Vaöbirg men i morgon 1: maj är det helgdag.
Önskar dig en fin kväll. Njuter nu på terrassen av bubbel och färska goda jordgubbar.
Kram

Kommentera inlägget här :