Camo

publicerat i skor;
 
Sneakers är skönt att gå i höst och vår o ibland sommartid, men jag gillar inte att bli varm om fötterna, men jag har alltid haft NIKE men då dottern köpte adidas o jag provade sååå sen var det kört.
 
Har köpt 3 par under vår o sommar i rosa och jag vet att denna modellen är super duper skön, nyss utkomna camo med inslag av rosa ( så klart) dock inte för mkt men ett streck.
 
Älskar grönt & camo så det blev ett självklart val att klicka hem dessa inför hösten passar till mkt i min garderob.
 
Gillar du sneakers?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Håller verkligen med, så himla snyggt! <3

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

När jag går mycket på mina resor använder jag sköna skor som sneakers och gärna rosa. Jag har mina gympaskor som jag köpte för 3 år sedan när jag bodde hela sommaren i Luleå. Den sommaren var det betydligt svalare i Juni och Juli månad÷)
Kram

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja rosa är ju din färg
vännen ja har ju varit sjukskriven heltid sen feb förra året alltså 1.5 år o nu ska ja börja gå till sjukgymn lära mej gå utan kryckor undrar hur länge dt kan ta? ja vill jobba men förstår då ja inte kan gå ute utan kryckor mer än några steg suck . så 50 ingen chans än på et bra tag m hoppas i höst ändå . så e livet

4:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Så snygga kram

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, egentligen men jag har bara ett par och använder dem sällan. Förstår att du föll för dessa :D

Kram och ha en härlig lördag <3

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har flera par och en del med tunnare ovansida perfekta till varmare tider och andra till höst och vinter. Då har jag dem i skinn. Är väldigt förtjust i Scetchers som har innersula som formar sig efter foten. Väldigt lätta också. Har även några Nike och Adidas men Scetchers är favoriterna. Jag promenerar ju mellan 7 och 10 km per dag så sköna skor är ett måste. Kul att du blev nöjd med dina. Bra köp! Kram!

Kommentera inlägget här :