Gamla väster

publicerat i allmänt;
 
Nu när det är festivalen i stan så hoppar jag av 2 hållplatser innan min vanliga, och då går jag genom gamla väster.
 
Och visst ser det mysigt ut & jag kunde inte låta bli att ta bilder av detta , man glömmer ofta bort hur fint det är i vardagen där man vistas mellan varven.
 
Men tittar man sig omkring så ser man. Jag gör gärna det när jag promenerar man ser små saker som man kanske tar förgivet oftast.
 
Skall iväg med min syster idag hon hämtar mig efter jobbet ...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Persson:

det ser jättemysigt ut! :)

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Visst är gamla väster fint! Min dag innebär jobb, jobb och jobb och sedan så orkar jag nog inte mer ;-)

Kram och ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nu efter jobbet tvättar jag åt Yngsta (de har egen brunn och lite vatten) I övrigt ska jag göra ingenting. /E-L

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Gamla väster får mig att tänka tillbaka pp när vi bodde där som ungdomar. Mitt emot Baldakaninen.....
Nära och bra till allt men svårt att parkera.

5:e kommentar, skriven , av Anita:

Söt gata! :D

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Har bara varit här på "väster" ett par gånger men visst är det en fin miljö. Jag brukar ockås promenera en hel del och ofta ser man saker man tidigare inte upptäckt.
Idag är det en hemmadag. Maken och jag har städat och röjt en del. Halvmulet så skönt att få gjort. En dlel jobb har jag också gjort. Planerar också en mindre tur så småningom.
Kram och trevlig onsdag.

Kommentera inlägget här :