Kan inte sova

publicerat i allmänt;

Klockan  är här 02.00 jag har legat  vaken i över 1 timma, vet inte varför jag inte kan sova, för jag borde sova nu.

Drack en frappe efter maten men det har jag gjort innan så det är inte det, omedveten oro? Ingen aning! 
 
Det är så tyst o skönt här det enda jag hör är ac som sprutar ut lite ljummen luft, vill inte ha det för kallt. Ligger 23 grader.

Satt på hotellet efter ha varit ute ikväll tog en dricka, sen hem jag la mig vid 00.00. Man borde va helt slut efter en dag på stranden.

Hoppas jag somnar snart 

Kram från en nattvakis 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Hoppas att du sover gott vid det här laget! Irriterande när sömnen inte vill infinna sig. Fördelen är i alla fall att du inte behöver stiga upp tidigt.

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas att du fått lite sömn i alla fall.

Kram och ha en fin dag!

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Den tiden är känsligt för vakenhet. Hoppas du somnade frampå.
God morgon! Kram

Kommentera inlägget här :