Känsliga fötter ..

publicerat i skor;
 
Jag har sen länge haft fötter som kräver extra omvårdnad, vilket jag gör men inte alltid vad gäller skor, men på *äldre dar har jag tänkt om.
 
Sköna skor är ett måste och jag fick prova yngsta dotterns adidas skor blev jag frälst o gud va sköna skor!
 
Maken sa beställ du oxå ett par, jag har aldrig ägt ett par adidas jag är mer än nike kvinna, alla sneakers är just nike.
 
Men jag är alltid öppen för bättre förslag, sagt o gjort nu har jag köpt & använt dessa underbara adidas skor, som även mina fötter älskar så inte bara jag för dom är rosa ;) 
 
Har du bra skor för dina fossingar?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja. Har jättemycket problem så det är ett fåtal skor som funkar/E-L

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja. Har jättemycket problem så det är ett fåtal skor som funkar/E-L

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skor är superviktigt för mig också så jag lägger mer en he del pengar på just bra skor och vill helst har mjukt skinn i dem. Men i en del skor jag köper "Scetchers" så är det tunn väv på ovansidan som andas och de är perfekta under vår, somar och höst. Där formar sig också sulan efter foten. Dina Adidas skor ser jättesköna ut och verkar också ha textil på ovansidan. Ska kanske ta och prova ett par. Och att prova skor för mig är ett måste så jag köper alltid direkt i butiken.
Härligt att du är nöjd med de nya skorna.
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Bra skor är A och O så de får kosta. Fast ett par sommarskor lägger jag inte ner en förmögenhet på.

Kram

Kommentera inlägget här :