På modet ..

publicerat i Mode;
 
På modet igen i höst/ vinter är att bära en fusk päls, jag har en beige som jag köpte för nåt år sedan, får se om den passar *S* denna från lindes 699kr 
 
Ja riktig skulle jag ALDRIG bära oavsett faktiskt, därav passar denna typen va jacka mig. Nu tar det nog ett tag tills det är dax att ta på sig tjock jacka men ändå.
 
Har hunnit köpa 7 höstplagg 1 par jeans, en senapsgul sweatshirt med text, 4 olika tröjor i kamelfärg, rosa, svart.
 
Kommer bilder sedan & ännu bättre priser det gillas, det behöver inte kosta skjortan för att man vill följa modet.
 
Har du shoppat något höst plagg?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Oj, höst. Nej, jag har inte shoppat. Jag försöker ligga lite lågt, har massor av kläder, men mode intresserar, hur gammal jag än blir, haha.
Fast det känns lite höst nu. Kram <3+

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Jag har en fuskpäls som jag älskar. Den används tyvärr alldeles för sällan. Måste nog börja använda den i höst.Numera köper jag nästan bara sommarkläder.... Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag som kastade min gamla fuskpäls i våras... Nu var den i och för sig inte rätt i färg, form eller modell så det var väl lika bra ändå. Äkta päls skulle jag heller inte bära. Jag har inte shoppat ett enda höstplagg men jag behöver en ny vinterjacka/kappa. Får se vad det blir...

Kram

4:e kommentar, skriven , av ullie:

nej du samma här aldrig riktig
men den va fin lite lik min ja har fast inte så lång

kram fin

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har aldrig haft päls eller fuskpäls, det skulle inte passa mig som person.

Kram och ha en finfin dag!

Kommentera inlägget här :