Rätt samma

publicerat i allmänt;

På väg till stranden i går såg vi folk stod o tittade ner men tänkte inte så mkt mer på det, men så idag samma sak.

Klart man blir nyfiken där låg massa små katter o spår efter att folk ger dom mat, och vatten, så mkt katter  här har jag inte sett förr.

Aja nu är vi hemma igen jag gjorde en mugg kaffe sitter på terassen här är det skugga o svalt o super skönt...

Ja det är ju mkt samma sak man gör om dagarna, så där är inte jätte mkt att berätta idag. Man mår bra här o tar allt i sin egen takt utan klocka 👍

Hur har ni det hemma?
Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anneli:

Det är tråkigt att se alla djur som inte har något hem, det gör ont i mig. Jag brukar köpa kattmat o ge dom, man kanske inte ska göra det men jag gör det ändå.

Ser så härligt ut på stranden, önskar att jag var i mitt paradis.

Dröm sött kramar ♥

Svar: ja jag har oxå köpt kattmat 🐱❤ kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Samma sak här hemma också såtillvida att man jobbar och så var det kväll igen. Vardag helt enkelt.

Kram och ha det fortsatt gott <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Ja, ungefär samma sak. Stor barnbarnsdos de senaste dagarna...

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Semester är ju också att inte direkt göra så mycket. Visst blir dagarna ofta ganska lika men man bestämme rju själv hur man vill ha det. Så är ju inte alltid fallet hemma. Ha det fortsatt bra.
Kram!

Svar: visst är det så men man märker med åren att det inte behövs så mkt heller, med en bok under parasollet är jag nöjd kram fina
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :