Rosa håriga

publicerat i allmänt;
 
Inte dax ännu men tiden då jag fryser om fötterna kommer, skönt att ha något inte för varmt på fötterna o dessa är lagom i min smak.
 
Köpte dom för endast 49kr o en annan sak oxå visar sen, efter jobb idag promenerade jag hem ca 30 minuter.
 
Väl hemma var jag trött så jag vilade ca 30 min såå skönt, nu sitter jag med bloggen maken skall snart upp & har sin sista natt visst han inte blir inringd för semestern börjar på måndag för honom.
 
Jag jobbar till 10.45 på måndag sen är det ledighet för mig med. Måndag skall jag på bio med min väninna o sen äta en räkmacka, som jag fick i present när jag fyllde år, men har inte varit nån bio vi ville se från nu.
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilka söta, fluffiga och prisvärda skor! En trevlig present att utkvittera har du verkligen! Själv sliter jag i gruvan men funderar på att hinna med ett kvällsdopp lite senare. Vi får se...

Kram

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Otroligt gulliga tofflor!!!
Alltid bättre att få en gåva spm kan nyttjas. Spännande att se vilken bio du väljer=) Kram

Svar: Tror det blir Whitney :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :