Rosa & mys

publicerat i skor;
 
 
Berättade ju i veckan att vi var ute & skulle köpa skor åt maken, så hittade jag dessa *rosa* för halva priset ..
 
Så jag slog till, la huvudet på sne till maken och nu bor dom hos mig, bland sina andra rosa vänner ...
 
Underbara att gå i dock lite varmt ännu för mig, men snart så vagabond har jag nog 3-4 par av dom gillar jag.
 
Beiga  är 3 par o 3 par rosa, snart ringer maken då går jag o möter honom, så skall vi handla hem lite, ta en promis o sen äta pizza.
 
Kanske en film, får se vad det blir blåser det inte för mkt sitter vi nog på balkongen o njuter ..
 
Hur ser din kväll ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ursnygga och helt i min smak! Dessutom tycker jag att Vagabond har bra skor. Kvalitet men ändå inte svindyrt!

Vi hade tänkt hämta pizza men bestämde oss för bara kött och sallad. Sedan ska vi hitta en ny serie på Netflix. Maken har bytt ett avlopp så nu blir det bara avkoppling ;-)

Kram och ha en fin kväll!

Svar: låter som vår kväll fast vi tog pizza 🍕 berätta gärna vilken serie ni väljer lram å fon kväll ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh så himla fina! :-D Kramsi

3:e kommentar, skriven , av Ida Bjelkert:

Kul med shopping, himla söt färg! :)

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh dessa var väldigt fina, älskar den nyansen av rosa! :D Kram

5:e kommentar, skriven , av FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så fina! :)

Svar: gick inte att kommentera hos dig :(
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade en underbart härlig kväll med min son.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :