Rosa ting

publicerat i allmänt;
 
Alla goda ting är 3 *S* hittade här massa fina saker om man känner för att ta in lite nytt i hemmet o just i rosa, även min yngsta dotter har rosa i sovrummet ja inte allt med delvis.
 
Det är så fint, jag kan ha en vas eller så men där får det stoppa, maken är inte sådär förtjust i det o det är fullt förståligt.
 
Men nån enstaka sak är helt ok, har väl inga planer direkt nu att något behöver köpas i hemmet, är fullt nöjd som det är ..
 
Men ville dela med mig, kanske nån där ute är sugen detta finner du på hm home på nätet.
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Rosa är verkligen såå fint! :D

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Älskar rosa. Har en del rosa detaljer här hemma med :) Kram

3:e kommentar, skriven , av Sanna:

Älskar rosa och dom där muggarna var hur fina som helst:)

Svar: eller hur på hm finns dom 💖
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nä, rosa är inget för mig, inte ens inredningsdetaljer.
Vi är alla olika.

Kram och ha en fin Söndag!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Rosa är en bra färg att bryta av med tycker jag.

Kram

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag skaffade nyligen rosa tvålkopp (till Sarahs hemmagjorda hårda tvålar) och en rosa tandborstmugg. På HM.

Svar: God morgon, det låter ju super fint Gerd önskar dig en fin dag kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :