Stranden ..

publicerat i allmänt;
 
Bilden togs för ett tag sedan, men så vackert kvälls tid på stranden, stranden är så rogivande för mig o säkert många andra.
 
I dag hämtar maken mig efter jobbet så åker vi hem fixar kaffe & kör ner några timmar till stranden, sen hem o duchar åker till yngsta o barnbarnen.
 
Är ju mer än 1 vecka nu som vi inte träffats och det känns, hämtar barnen innan fixar ordning sen åker vi o badar allihopa.
 
Underbart väder även om många tycker det är tröttsamt med värmen nu efter några månader som det hållt i sig.
 
Vad hittar du på med i dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Stranden är inget alls för mig. men vi har varit ute och gått längs vattnet. Nu läser jag in material för ett jobb och i kväll ska vi ut med vänner och äta middag. Jättemysigt! Är så förtjust i dessa ljumma kvällar. Men det blåser en hel del just nu. Men inte gör det mig något...
Fint med både strand och barnbarn.
Önksar dig en fin dag.
Kram

Kommentera inlägget här :