Annabelles...

publicerat i Smink;
 
Smink är kul o behövligt för min del men det skall vara så naturligt som möjligt, har innan haft ett annat märke men när jag provade detta så var det kört.
 
Först är det inte testat på djur vilket är prio ett för mig, sen är det matt täckande, finns i massa nyanser, solskydd ingår vilket oxå är viktigt ...
 
Att verkligen hitta rätt i en djungel av smink är inte lätt, när man dessutom passerat 50 är det änu viktigare att använda rätt* smink
 
En fin lyster men ändå naturlig är mitt krav, här har jag både foundation, primer så det blir kul att sminka mig med den grunden.
 
Så ett samarbete med dem var glädjande & titta gärna in där & kanske du faller som jag gjorde ...
 
www.eshopannebelle.com/nord 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är verkligen en djungel med smink- och hudvårdsprodukter och jag har svårt att hitta rätt. Blir gärna det gamla vanliga men om det är det bästa låter jag vara osagt.

Kram och god fredagskväll!

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Håller med det är lite knepigt med smink när man kommer upp i åren, ska spana in detta . Kram

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jättebra när man hittar något man tycker om. Det finns ju hur mycket som helst ute i butikerna. Det gäller att hitta rätt! Kram

Kommentera inlägget här :