En tidig lussefika

publicerat i allmänt;

Är ju på jobbet började 07.00 trött så jag vet inte men blev klar åkte iväg med bussen. På jobbet började jag fixa ordning.

Andra kollegan kom 7.30 hon hade köpt lussebullar med sig så vi tände ljus & fikade såå mysigt.

Jag har nyss satt en deg för lussebullar, är på rast så när jag är klar skall jag forma o in i ugnen. Efter jibb skall jag möte en väninna en stund ..blir inte så länge då jag sen igår haft feber, behöver vila.

Jobb i morgon oxå vill inte ha nån sjukdag.

Har du bakat lussebullar?
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det har jag inte gjort men jag har ätit några och det gick lika bra det :D

Kram och ha en fin Lucia <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Nej, jag har inte bakat några. Gör det inte heller. Tycker de blir ganska mäktiga , men kommer att köpa ett par små idag på ett bageri nära oss.
Önskar dig en fin Luciadag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har tyvärr inte bakat lusse bullar ännu. Jag är valet och kvalet om jag ska göra lchf bullar eller tradionella...
Mysigt att starta morgonen med lussebullar och kaffe/ kramiz

4:e kommentar, skriven , av Blondina :

Nej inga lussebullar här inte men på jobbet fick gamlingar ett riktigt lussefirande med luciatåg sen kaffe o lussebullar 😍

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är inte så förtjust i lussebullar.
Bakade alltid när barnen var yngre och bodde hemma men nuförtiden då jag bor själv så känns det inte längre nödvändigt.

Hoppas du fått sova gott i natt och ha en fin dag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon fina ☕Inte bakat lussebullar.... har så mycket annat på gång nu. Du har säkert sett på Instagram
Krya på dig o ha en fin fredag o helg😘Kramar ❤😍💕

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så mysigt med lussebak, jag har bakat två omgångar nu och det lär bli en tredje också, herregud de tar ju slut fort:) ha en fin fredag kramar

8:e kommentar, skriven , av Bakom dörr nr. 11:

Nope har inte bakat några lussebullar, men ska göra lite godis i helgen.
Önskar dig en fin helg och krya på dig.
Kram Pia

Kommentera inlägget här :