Gott men dyrt ..

publicerat i Tips, mat;
Köpte detta i julas, blev så glad och inte lika glad när jag såg priset dock köpte jag det ändå för jag vill gärna ha något ibland.
 
Gott till ädelost som jag åt i går kväll ( nog därför jag fick ont i magen) är inte van att äta på kvällen.
 
Men det är 4 runda skivor i ett paket, så man bryter det i mindre bitar, gott till ostbricka, om man äter lchf eller lc som jag low carb.
 
Bara 1,7kh på 100gr & hela paketet är 200gr priset då är 65kr för just denna smak, finns andra smaker o dom ligger runt 69-70kr 
 
Helt ok ändå om man inte äter det varje dag...massa fröer knapprigt och super gott.
 
Köpte dessa på ixa maxi ...
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det låter gott och bra men jag undrar om innehållet är så pass mycket dyrare att det föranleder denna prisskillnad. Jag tror att tillverkarna rider på vågen men visst gör en mindre produktion det dyrare.

Kram

Svar: Ja så är det för det är hennes, man kan baka men orkar inte så det blir detta i bland :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :