Julen

publicerat i allmänt;
Vaknar upp vid 10.00 sömnen har inte varit den bästa fast man varit övertrött, men jag slapp stiga upp efter en klocka som ringde & det var ju skönt.
 
Jag skickade efter detta jul te ,jag som inte ens är en te drickare men detta gav mig julkänsla & hade en lugnande effekt ....men gott & juligt 
 
Köpte det på apotea, där var det billigare men jag hade sett reklam o hittade det på apotea så klickade hem det ...
 
I dag skall vi träffa dem små barnbarnen & hem till dem, kanske hitta en julmarknad, får se.
 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 💟

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag unnade mig också en sovmorgon men sov inte så länge som jag hade hoppats på. Vi är bjudna på fika hos den lilla familjen så det blir barnbarnsmys <3

Kram och ha en finfin lördag!

2:a kommentar, skriven , av GeddFish:

Tar igen mig och går senare på fest.
Solskenskram!

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad skönt att du kunde sova ut, förstår att det är jobbigt när sömnen inte vill sig.
Jag har varit ute och ångestpromenerat i timtal så nu blir det bara att vara hemma, vila och få upp värmen i kroppen igen.

Ha en skön dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag älskar te och speciellt kryddat julte=)
Mysig att tillbringa tiden med barnbarnen🤗
Kram på dig

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har handlat julklappar, hämtat tvättmaskin. Klippt mamma o Maken. Umgåtts med Exet o Nya frun, Mellan o snart Sambon. /E-L

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul att testa något nytt och att dricka te en kväll är mysigt.
Har haft barnbarnen och deras moster med familj här och några till så vi var ett stort gäng som bakat, gjort godis och ätit middag tillsammans. Så mysigt.
Hoppas du ´haft en fin dag med barnbarnen och trevligheter.
Kram!

Kommentera inlägget här :