Julfilmer ...

publicerat i jul;
 
Under juletid älskar jag att se på julfilmer och så många det bara går, kan titta närsom jag är ledig ..
 
Såg en i helgen denna som handlar om en kalender som tjejen får av sin morfar  som tillhört mormorn ..denna går på netflix **
 
Något magiskt med den, jadå en lucka öppnas automatiskt varje dag och en liten sak finns i den kommer att ha en viss betydelse i hennes liv.
 
Jag kommer att skriva om dom filmerna jag ser ...
 
Har du någon favorit julfilm?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tack för tipset. Denna verkade absolut inte fel. Själv tycker jag mycket om "Fanny och Alexander" men den är ju inte alls samma genre.

Kram och ha en fin kväll <3

Svar: jag gillar tomten är far till alla barnen oxå kommer på tv4 julafton :) kram å fin kväll
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det går inte så många på tv. Men Live actually ser jag gärna. Maken är inte lika begeistrad.../E-L

Svar: ha ha det förstår jag :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag har nog ingen direkt favorit.

Ha en toppendag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Netflix har en del julfilmer nu, ska titta under julhelgen o njuta med barnen och massa godis,kram

Kommentera inlägget här :