Måndag o ny vecka

publicerat i allmänt;

Måndag morgon jag sitter uppe mot min vilja med kaffet på bordet och virat in mig i min morgonrock.

Har tyvärr en tid hos sjukgymnasten 10.00 idiot rid då man har kvällsjobb, sen väcks jag av att maken kommer hem från jobb 07.00.

Svårt att somna om med en make som snarkar, bara att gilla läget och gå upp, har annars aldrig moegon humör men att behöva gå upp utan att ha jobbet att gå till är ingen hit alls för mig.

Men men så är det drygt men sant, händer inte så mkt annars jobb 13.30 till 21 sen bara hem liksom.

Hur ser din måndag ut?
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Klipptid klockan 13, kass tid när man är ledig. Låser hela dagen. Annars ska jag se om jag orkar städa lite, det behövs.
Du kan väl vila en stund på soffan? Ja, nu är det väl för sent, men efter att Maken kom hem?

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Förstår att det inte känns så lyckat att ha en förmiddagstid att passa när du jobbar kväll.
Idag tänkte jag försöka ge mig på städning, får se hur det går.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Lite snopet att bli väckt i förväg när det inte behöv men så blir det tyvärr ibland. Hoppas dagen blir bra ändå. Själv ska jag jobba hela dagen vilket är lagom spännande!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nämen fy med snarkande karlar då ;) vet hur det kan vara och här har även hunden börjat snarka haha, kram

5:e kommentar, skriven , av JoJo:

hoppas att du har fått en bra start på den nya veckan raring! :D kramar <3

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist att vakna så tidigt om man inte behöver. Men kanske kunde du sträcka ut dig i soffan ett tag. Jag har varit på stan och träffat en väninna. God thailändsk lunch, en sen sådan, och sedan promenad hem till henne för prat och ett glas vin. Så mysigt.
Hoppas du haft en bra jobbdag.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon fina ☕💐Hoppas att du hade en fin dag igår. Vi var o hälsa på mamma. Inte så bra nu. Ska dit nu på förmiddagen, bara M stiger upp. Vi ska hämta brorsan också. Kram fina o ha en fin tisdag🙏❤

Kommentera inlägget här :