Sista dan ...

publicerat i allmänt;
 
Ja då var vi inne på årets sista dag, det betyder nog olika för oss alla vissa önskar nåt vissa inte men oavsett är det sista dagen.
 
Jag har väl nån liten önskan och löfte till mig själv så det stannar inom mig men skall ta tag i hälsan o som sagt säga nej när det inte känns bra.
 
Jag gör det redan men man kan alltid bli bättre, sen få in en bättre rutin på träning, även om det tar emot ibland pga orken.
 
Men idag ja då blir det en promenad, handla hem, spela bingolotto ( låter nog trist) men äta gott, dricka bubbel vid tolv slaget...
 
Orken finns inte till mer & jag har inte så stort behov av annat heller är fullt nöjd med att få tid med maken, har ju inte träffats på 4 dagar nu ...
 
Nu avnjuter jag av kaffet o tv4 en mysig morgon i min stil ...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi ska fira på Sturupairport hotell eftersom Miss E är så rädd för raketer. Det brukar bli bra och trevligt men känns ändå lite som om man bara fördriver tiden.

Kram och ha en lugn och skön afton!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Låter som mysiga planer och gott nytt år! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

GOTT NYTT ÅR 2019 kram Petra

4:e kommentar, skriven , av ejmis:

Vi ska över till några grannar och äta men åker hem före midnatt eftersom vi inte vet om "sommargästerna" i granngården kommer att skjuta raketer.
Gott Nytt År!

Kommentera inlägget här :