Det blev inget ..

publicerat i allmänt;
 
 
Det blev inget fika vi har varit ute under dagen lite ärende men när klockan blev ca 14.30 ringde jag syrran och frågade om dem var hemma så kunde vi komma o fika.
 
Vi körde och på vägen ringde makens jobb det blev natt jobb så vi fick vända hem igen, fick käka middag, så vi tar fikan i veckan i stället..
 
Jobba måste man ju *s* så han går vid 18.00 jag får väl läsa lite sen är det farmen, och lite annat på tv. Känner mig en aning trött i dag.
 
Har du det bra?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul att ni drog i väg till Ullared 💕kramar vännen

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jadå, jag var och hjälpte Yngsta innan pappan kom hem, nu sitter jag i min soffhörna :)

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Inga större klagomål! Synd på den uteblivna fikan bara men det kommer fler tillfällen"!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fått sova gott i natt.
Ha en toppendag!
Kram

Kommentera inlägget här :