Gårdagen bjöd på ..

publicerat i allmänt;
 
Ja gårdagen blev att vi hamnade i Ullared och på gekås, dottern ville gärna dit och jag hängde såklart på även min äldsta dotter hängde på den turen.
 
Vi satt i bilen på väg upp, sjöng med gamla bra låtar och hade skoj. där var en hel del folk uppe men vad gör det jag köpte inte så mkt för vi var där förra månaden.
 
Men det blev massa ljus, ett par byxor, en lång kjol, en blus, 2 toppar, mascara, läppglans, kofta. Ja det var väl det och kalaset slutade på 1200kr så helt ok.
 
Idag är maken ledig vi skall tillbringa tiden tillsammans & vad det blir vet jag inte ännu. 
 
Hur ser din måmdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Hej! Jag hade väl för mig att ni nyss var i Ullared :D Ja, så kan det bli. Du hittade ju riktigt mycket. Skoj att göra något tillsammans med barnen, även som vuxna.
Min måndag är lugn ända tills i kväll, då blir det cykling till gospelkören.
Glad måndagskram!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Ullared har jag vägrat hittills och jag tror jag står fast vid det även om jag gillar att shoppa!

Kram och god måndag <3

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Siktar in mig på Gekås med Äldsta på torsdag, om inget händer med Yngsta innan dess.

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad kul att ni var på Ullared och ha en fin dag! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Oj Ullared jag får rysningar. Inget som jag gillar. Men många gör ju det så ok. Njut med mannen i ditt liv idag
Ha de

6:e kommentar, skriven , av ejmis:

Åhhhhh!! Älskar Ullared!! Jag hoppas min plan att besöka GeKås i sommar håller. =)

7:e kommentar, skriven , av JoJo:

åh vad kul med ullared! :D vill också åka dit igen. var flera år sen jag var där sist. kram fina du! <3

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kul med en spontantur till Ullared! Och roligt att träffa döttrarna. Men jag har ännu inte varit där. Gillar nog bättre mindre butiker. Men vem vet....
Kul att du hittade lite som du ville ha.
Vi har haft toppenväder idag och hade vänner här hemma på långlunch Mysigt att kunna njuta av att sitta ute på terrassen och äta.
Nu väntar promenad längs havet.
Hoppas du haft en bra dag.
Kram!

9:e kommentar, skriven , av bi:

Ullared så kul där har jag aldrig varit men skulle gärna villa åka dit ! Min måndag har bestått av att vara inne efter en nästintill sömnlös natt .. tar igen det imorgon då det blir shopping! Kram fina vän ❤

10:e kommentar, skriven , av ullie:

ja va skoj har inte varit där på länge går inte då man är sjukskrivien o vi åker så långt så inte lönt
kul o hitta lite saker. hoppas du har en mysig kväll själv ändå i kväll kramar o natti

11:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Ja vi hade en fantastisk dag !=)

Svar: Härligt :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :