Gillar jag rosa eller?

publicerat i skor;
 
Ja gillar jag rosa eller? så klart gör jag det & jag önskar att jag kunde gå ut med dom i kväll, men vill inte det för det är inte läge för det ännu.
 
För det kommer vara massa folk ( någon kan trampa på mig) eller så kommer regnet så jag väntar ett tag till. Men dom är super sköna och kommer bli bättre när man gått in dom eftersom dom är i mocka.
 
Ja jag älskar dom alla oavsett vilka det är, mina skor alltså, önskar bara ibland att vi hade mer plats :) 
 
Gillar du skor?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

nä vi har inte några stora kärleksplaner kan va som igår maken tog me mej till en mys resturang som ja gillar det är uppmuntran o kärlek en vardag i stället

jo vännen ska dit sa ja 21 tror ja då ska ja fråga om atterax nästa gång

2:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Superfina!här är en till som ÄLSKAR skor! ;)

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ja du gillar rosa, det är jag helt säker på. *L*

Skor, nä jag är nog inte särskilt tokig i skor.
Har aldrig varit det.
Jag använder dom jag har.
Och jag har skor jag sällan använder för att jag inte kommer ihåg att dom finns.
Då anser jag att jag har för många och inte behöver köpa fler...hihi

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, det gör jag men jag väljer sällan rosa utan neutralare färger. Men annat får gärna vara rosa så även Husse har en rosa skjorta!

Kram

Kommentera inlägget här :