Kliar ...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Ja då var det tisdag och maken kom hem i morse kall som en ispinne kröp han ner i sängen brrr sen hade jag svårt att somna om så lika bra att gå upp.
 
Har fått ögoninflammation, det kliar så jag håller på att bli knäpp, fick en salva i går som skall tas 2 gånger om dagen, så i morse fick jag tvätta runt ögonen för dom hade klibbat ihopa sig.
 
Ja på måndag nästa vecka skall jag börja jobba 25% så det blir 13.30-15.00 dom 2 första dagarna, rätt lagom tid va he he ja man skall ju klara av det oxå på bästa sätt, jag ser fram emot att komma tillbaka vill jag lova.
 
Lite långdraget att gå hemma nu är det 3 månader exakt ...men allt tar sin tid :) 
 
Ha en toppen tisdag alla fina 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch vad jobbigt med ögoninflammation och hoppas att det går över innan du börjar jobba. Ha en fin dag! Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Kan tänka mig att det blir skönt att återgå till jobbet för vardagens rutiner har ändå sina fördelar. Klokt att mjukstarta dock. Hoppas att ögoninflammationen lägger sig snabbt för det är verkligen irriterande.

Kram och god tisdag <3

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nej så trist med ögonen hoppas det ger med sig snabbt ,det smittar ju så galet,kram

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Usch, för ögonirritationer! Jag vet. Men mjukgörande salva brukar hjälpa kvickt.
Lycka till med att börja jobba, lagom takt, ja.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst blir det skönt att återgå till jobbet igen, man kommer ju lätt bort från det om man är hemma och sjukskriven. Men bra att börja lite mjukt.
Trist med ögonen , men hoppas att salvan hjälper.
Kram och trevlig tisdag.

6:e kommentar, skriven , av Carro:

usch vad jobbigt med ögoninflammation, hoppas det blir bättre!

7:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men det är verkligen hemskt kallt ute nu brr

ja va rädd om dej ingen som tackar en för att man försöker ens men gud ja va ja längtar o efter vårdtagarna

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Låter besvärligt med ögoninflammation, hoppas det går över fort.

Ha en finfin dag!
Kram

9:e kommentar, skriven , av Anni:

Men fy så jobbigt med ögoninflammation!!! Desto roligare att höra att du ska börja jobba igen. Perfekt med eftermiddagar och mjukstart :)
Nu är det skidor på TV och jag sitter bänkad för att heja fram våra svenska tjejer - och killar- förstås. Kram och gör nu det bästa av denna dag! Vi hade -13 dagar i morse. Lite varmare nu... Tur jag har en värmefilt att krypa in under :)

Svar: ÅH skall ni flytta dit? kunde inte kommentera hos dig kram
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Veiken:

Ögoninflammation är inte att leka med. Man kan bli knäpp för mindre. Krya på dig.... Lycka till på jobbet när du börjar! Kram

Kommentera inlägget här :