Korv + glass

publicerat i allmänt;
 
Ja jag hade planerat vara hemma efter jobbet, men dottern ringde och ville att jag skulle hänga med på ikea, så klart jag gjorde det men hon fick hämta mig då maken har bilen ..
 
Inte alls mycket folk så det gick som en dans för oss, sen bjöd hon på korv & sen glass vilket inte alls stod på min matlista idag, men man kan ju offra sig *s* 
 
Sen körde hon mig hem och nu är hon på väg hem, jag är alltid orolig då det är en bit utanför stan. Skulle bli halt o eländigt ..
 
Tidig sänggång då jag börjar 07.30  i morgon men slutar 09.00 igen så inte alltför länge he he hoppas jag slipper möta snö i massor i morgon när jag går upp.
 
Kram å fin kväll 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

-10 -11 brrrr . .. ja vill ju ha sommar säger det var dag.
ja men ikea va ja på en snabbis o köpte ramar igår alltid kul men så svårt ogå där nu ju =( blev ramar o hem
men ja mysigt för er. hon erika igår är mitt lilla extra barn så vi brukar gå på ikea me o mysa sådär lilla mamma dotter mys oxå ha ha

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Minus 13 lite drygt idag och blåser. Godmorgon får man väl säga ändå. Vi har inte fått mer snö, hittills iaf.

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas det gick bra för dig att kliva upp i morse och att timmarna på jobbet rullar på fint.

Kram och ha en fin dag!

Svar: kunde inte kommentera hos dig i dag :( hoppas det går bra på samtal kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Annelie:

Mysigt att gå och skrota / titta på Ikea ibland, Göran brukar gilla att skrota runt i olika butiker ibland, men INTE på Ikea,,, så det är inte så jätteofta jag är dit.

Kramen Annelie

5:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Inget bra väder att vara ute i. Vi har det kallt, blåsigt och det snöar mycket.
Hoppas det går bra för dig till jobbet.
Ikea, det var länge sedan jag var där, skulle vara trevligt att ta en tur dit, fast inte i dag i detta snöoväder.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Hoppas att det går bra att jobba!
Här har vi soligt o kallt -21 just nu....-28 då jag steg upp
Ha en fin onsdag
Kram <3

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Är man på IKEA så här det nästan till med korv även om jag oftast undviker det. Men just där är det lätt och bra som en snabb lunch.

Just nu är vägarna inte roliga :-(

Kram

Kommentera inlägget här :