Onyttigheter ...

publicerat i allmänt;
 
Ja det blir allt lite onyttigheter i kväll till mellon chips & dippa vilket inte händer så ofta här hemma. Äntligen hemma efter en heldag ute.
 
Åkte i väg med yngsta o sen var vi på ett köpcentra fikade och dottern handlade brallor, sen hem var och handlade med maken sen hem och nu i stolen för soffan är efterlängtad kan jag lova.
 
Har ju varit super skönt väder även om inte solen har varit framme hela dagen men kylan har lagt sig lite ..
 
Ska du se mello?
 
Vad äter du för gott i kväll?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

har just ätit ostbågar här mumms

ja du gud den kommer inte va lätt men de säger ju att efter den så går det lättare
min förel är ändå att vi haft jätte lite kontakt i 2 år nu o mera bara sen han blev sjuk o det va väl tur ja gjorde det

2:a kommentar, skriven , av Gittan:

Mello tittar jag inte på tycker inte det är bra, men smaken som baken vet du....och det är väl tur det. Jag har varit på gitarrkurs och det är riktigt kul. Bengt hade maten klar när jag kom hem så det blev pepparotskött. Skönt att bli bjuden på mat ibland annars tycker jag det är kul att laga mat. Ha en skön söndag och hälsa maken så gott. Kram till er.

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag såg inte melodifestivalen och åt heller inget "onyttigt" igår kväll.
Däremot åt jag lite ostkrokar i Fredagskväll. *L*

Ha en toppendag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jo,vi tittade. Hade bara popcorn hemma, så det blev den onyttigheten här. En snäll variant alltså ;)

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med lite fint väder. Låter som du haft en dag i flygande fläng.
Vad gäller mellon så tittade vi inte alls .Var ute på galej och middag med goda vänner . Och åt gott, det gjorde vi verkligen.
Hoppas du hade en fin kväll.
Kram och trevlig söndag.

Kommentera inlägget här :