Svensk/Dansk

publicerat i Tv;
lånad bild
 
Ja nu kommer det en ny serie på tv som en del förknippar med BRON men denna är oxå Svensk/Dansk och verkar super spännande den del man fick se i morse på tv4.
 
Men vi som har c more kan redan nu streama den så det blir det nog för vår del, svårt att hålla mig ju. Men först på tv i kväll är farmen som sen följs av Wahlgrens underbara värld.
 
Men nu är jag så trött suttit i syrrans bil varit ute och åkt lite, blir som ett barn i bilen o på väg att somna flertal gånger.
 
Har du sett trailern på denna?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det har jag inte så den är helt ny för mig.

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av ullie:

somnar oxå nästan i bilen ja tycker det är mysigt
nä eva ja vet inte gud ja känner ja orkar liksom inte mera
Tack för värmande kramar o ord <3 fina du

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ja lite har jag sett men vi har inte CMore. Och Bron har vi inte sett...
Inte för att vara taskig eller nåt, vill bara påminna dig, vill inte ha mitt namn utskrivet i min blogg, den är ju anonym ;) Jag vill inte ta bort din kommentar, men tänkte bara påminna dig! Inte lätt för andra att tänka på och komma ihåg :) Ha en fin fredag!

Svar: Ja absolut skall inte skriva det :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Christine -29°:

Spännande! Kanske man borde se om den är bra. Tack för tipset! :)

Svar: Jag såg avsnitt 1 igår på c more o den verkar lovande :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :