Dagen efter ..

publicerat i allmänt;
 
Ja fick syn på semlor i går på gekås men valde en kanelbulle, till fikan för fika måste man under tiden. Och idag dagen efter känns det i fötterna på mig ,men även ländryggen ja det är inte lätt att gå och shoppa *s*
 
Dagen då? ja det regnar ute trist men inget som kan påverkas så inte lönt att sura alls. Vi skall ut & kolla på en sak inlägg kommer under dagen.
 
Fick köpt bra saker igår på gekås & kalaset slutade under vår satta budget det är bra :) 
 
Äter du semla? jag kommer att göra det för jag äskar semlor <3 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Godmorgon!
Gillar inte semlor riktigt.Inte dom med mandelmassa åtminstone!
Har plockat bort lite julgrejor.bl.a granen....
Blev rätt så slut av det
Ha en fin onsdag
Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Oj, visste inte att det redan såldes semlor! Vad gott :D

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ja, fast jag kallar det fastlagsbullar :D

Kram

Svar: jag med 😁😁 kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Ja, jag äter en när det så är dags. Alltså i fastan. Gott.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Fastlagsbullar är överreklamerat tycker jag. Ett par stycken kanske slinker ner när det börjar bli rätt tid, men inte för många.

Kommentera inlägget här :