Ett besök

publicerat i allmänt;
 
Jag var även o träffade min dotter idag på väg till jobbet, fick fyllt i pappert som jag behövde, sen var det avtackning till en fd kollega så det var ju kul att va med där.
 
Kaffe & fika och många goda skratt, chefen sa på skoj till mig Eva nu får du sluta springa på jobb & vara hemma o glömma jobbet. Ha ha ha ja jag saknar mitt jobb en del så klart ..
 
Har även fått städa hela hemmet, bäddat rent, luftat täcke och mattor, känns så skönt när allt är rent inför en ledig helg.Vi har ätit pizza och nu skall vi se en svensk serie.
 
Bara njuta av fredagen & hoppas ni gör detsamma <3
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas du fick njuta av kvällen kramar här ska vi upp snart och äta frukost jag har nu nedräkning vill hem 🙈Kram

2:a kommentar, skriven , av Marcus Woxther:

fin blogg du har :)

Svar: Tack så jätte mkt :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Härliga fredag! Klart du måste uppdatera dig på jobbet! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vilken skön Fredag du hade, låter härligt.

Ha nu en fin Lördag!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Just nu njuter vi inte mkt...

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Vilken härlig fredag du hade :)
Här var jag o dottern o handla.På kvällen blev det mys framför tv:n. Åt gott på kvällen också.Kanske du sett på min Instagram ? Ska lägga in bilden på dagens inlägg också
Ha en fin lördag! Kram <3

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Nog kom fredagen i rättan tid! men nu är lördagen här så ha en bra dag <3

Kram

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Nu förstår jag! Jag trodde ju ni var på "mäklarbesök" när jag såg koppen.
TRor det är bra att då och då titta in på jobbet när man är sjuskriven för att hålla lite kontakt. Förstår att du saknar jobbet. Men kanske är du snart på plats igen. Hoppas!
Lördag och trevligheter väntar! vädert är inte direkt det bätas, menhumöret är bra. Nog så viktigt.
Långpromenad och sedan lunch ute med vänner känns bra.
Önskar dig en trevlig lördag.
kram!

9:e kommentar, skriven , av bi:

Alltid så underbart med rent hus, kram till dig 👍❤

Kommentera inlägget här :