Femme

publicerat i kläder;
Köpte denna t shirt igår på lindex för endast 149kr nyinkommen och jag gillade enkelheten och att det var vita pärlor på boktäverna.
 
Ibland är det enkla bäst min väninna köpte en likadan, hon gillade oxå den. Man kan ju ha den alla årstider och jag såg massa fina tröjor på rean, men är trött på vinterkläder.
 
Nu blir det inte fler tjock tröjor för min del. Ser fram emot våren & det låter kanske lite roligt men fick syn på ett par snygga vårskor & ett par sommar skor jag vet att sommarskorna kommer jag att köpa dock inte nu.
 
Ja det kommer i ett annat inlägg :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

så enkel o snygg me jeans , shorts eller leggings ja va man vill till

ja du gumman det är svårt o vet va man ska göra försöka stå ut usch <3 Tack gulle som ville byta lite =) <3

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Snygg i sin enkelhet,,, men som du säger, dessa små pärlorna gör ju själva t-shirten.

Kramar om.. // Annelie

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Snygg, här har det shoppats i dubai kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Snygg t-shirt!

Hoppas din dag blir fin!
Kram

5:e kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Snygg Tshirt Eva. Hade den varit större många xxx hade den passat mig här

Svar: Ja just denna fanns i xl oxå tror jag :) he he
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :