Innan midnatt

publicerat i allmänt;
 
 
 
Snart är det midnatt & här sitter jag och skall snart på wc fixa mig & hoppa i säng, min väninna gick vid 22.00 tiden så jag har fixat ordning här.
 
Jag bakade en choklad kaka som blev god, fick ju smaka en liten bit, har ju ändå tränat igår & idag och så blir det imorgon.
 
Hade en trevlig kväll med massa prat och skratt och mkt om vårens mode, hon är som jag tokig i kläder & skor. Mycket som kommer tillbaka som var modernt förr.
 
Sov gott & god morgon till vissa 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Visst är det kul med kläder o speciellt skor! Krsmis

2:a kommentar, skriven , av ullie:

åh va härligt ed besök o fylla på förrådet av energi lite o mysa

ja du än så länge kan ja besöka honom :(

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

ÅÅååå.. vad skoj detta låter.
Sådan väninna har inte jag.. :-(

Älskar också mode, skor njaa med VÄSKOR.. *fniss*
Detta har jag ingen att prata om,, jo med min syster, men va fan vi bor ju 60 mil isär... :-(

Ha en jättefin onsdag.. // Kramen Annelie

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med en väninnekväll.

Kram och ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon!
Härligt med väninnekväll :)
Gillar också Heather Stilllufsens bilder
Ha en fin onsdag

Kram

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken bra och trevlig kväll! Du kunde väl unna dig en liten bit med tanke på det flitiga tränandet!

Kram och god onsdag <3

Kommentera inlägget här :