Jag vann...

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Jag har ju FB och är iofs inte inne så ofta men mellan varven så kikar jag in såklart, och ibland finns det tävlingar och utlottningar mm.
 
Min dotter var med så jag hängde på & sen tänkte jag inte mer på det liksom, men så en dag förra veckan kom det ett pling på messenger från make up store att jag vunnit.
 
Vad vann jag då? sminkkurs i 2 timmar och lite dryck till sen får man 20% på köpet om man vill köpa något. Även ta med sig några stycken dit. Har bokat tid så jag återkommer med hur det var :) 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Så spännande och stort grattis till vinsten! Inte det sämsta alls :D Dags att bli en ny kvinna då ;-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av blondina:

Skönt med sovmorgon, nu har jag en veckas semester - får vila upp mig göra vad fan jag vill :) sen back to work, för jobba måste man också :P

3:e kommentar, skriven , av ullie:

åhh grattis va skoj vännen det är du värd så klart <3 jätte skoj me lite nya tips o färger o så kanske jätte rolig

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Grattis så roligt för dig att vinna.

Kram och ha en strålande dag!

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Grattis till vinsten !Vad kul :)
Ha en fin tisdag

Kram, kram

6:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Så roligt! Låter som en vinst jag skulle behövt ;)

7:e kommentar, skriven , av Annelie:

Grattis, skoj att vinna en kurs hos proffsen. Skulle jag också ha velat gjort, jag som har dessa hängiga "Kärring-ögonlock".
Ska bli skoj att höra vad du tyckte om det den dagen det är aktuellt.

Ha en finfin tisdag.. // Kramar Annelie

Kommentera inlägget här :