Krokodil

publicerat i skor;
Ja vårens skor/boots kommer så smått i tidningar media osv, har man då även ett stort intresse så missar man sällan det.
 
Såg dessa i min smak läckra i vitt krokodilmönster och lagom klack för min del, älskar spetsig tå dessutom. Får se om jag klickar hem dom.
 
Man skulle sparat en hel del av sånt man hade förr för det modet kommer ofta igen med några år mellan sig, sen är det klart en fördel om man håller samma storlek *s* 
 
Oavsett om det är skor eller kläder men kul med mkt av modet för man har liksom haft en gång i tiden *s*
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av blondina:

Filmen under? Det är ju en scen från SATC ;) HAHAH!

2:a kommentar, skriven , av ullie:

hade aldrig kunnat gå i dem så onödigt för mej ha ha

Tack gumman men nej men det är ju mitt fulbadum med blå ful golvmatta ja vill ha nytt som där nere helkakalat o fint fniss

ha det så bra i morgon vännen så hörs vi natti natti kramen

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en finfin dag!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Visst är det så att mycket gammalt kommer igen! Men allt tycker jag inte om. Hade svårt när det kom vida jeans igen till exempel...

Kram och god morgon <3

5:e kommentar, skriven , av Annelie:

Denna skon gillade jag också, och som du skriver... lagom hög klack.

Klicka hem de vettja,, så får vi se bättre bild på de, när du har de på dig.

Är det inte svårt att skicka efter skor..??

Kramen Annelie

Svar: klickade hem ett annat par skor o dessa är slut just nu är dom vita slut men skall köpa dom :) kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag måste prova skor. Men är du så lycklig att du kan klicka hem, ja man kan ju returnera också, för den delen, men köp och se!
Ha en fin dag, jag har en livsviktig film hos mig idag. Kram!

Svar: låter spännande det får jag se kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av bi:

Snygga 👍 Ja det skulle man gjort .. sparat på både kläder och skor från förr men tyvärr finns de inte kvar längre ❤🌻

8:e kommentar, skriven , av Sandra SG:

så fina skor!

Kommentera inlägget här :