Make up store emporia ..

publicerat i allmänt;
 
 
 
 
Ja gårdagen var vi ju på MAKE UP STORE EMPORIA  för jag vann en kurs att bli sminkad och ta med några st samt ettglas bubbel o ttilltugg.
 
Det var lärorikt även om jag inte kände mig bekväm i att bli så ljus i hyn som jag blev men super snygga ögon o läppar blev det, ja dottern glömde fota efter ett tag.
 
Så det blev bara dessa bilder, trevligt var det & jag själv har ju en del smink hemma men köpte 2 saker som jag återkommer till vid ett senare inlägg.
 
Kul med lite sånt & att det var en vinst, är ni på emporia & behöver råd eller smink tveka inte att besöka MAKE UP STORE säger jag som en nöjd kund.
 
Kram 

Taggar: make up store emporia, sminkning, söndagen;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till den trevliga och lite lyxiga vinsten! Ibland ser proffsen på vår ansiktsfärg med andra ögon...

Kram

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Vad kul att vinna en sminkning! Säger jag, som aldrig sminkar mig.
Då skulle du sett en i gospelkören inför konserten, hon hade teatersminkning, asså. Aldrig skulle jag, men det är väl så de gör.
Må väl. Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men vilken lyx ✨✨✨hade velat se slutresultatet 😘Kram

Svar: Inget att se jag var för vit i ansiktet usch kände mig som en geisha 😒 men ögonen blev super fina ❤kram å sov gott
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av ullie:

du är ju alltid fin ville ju se sista foto =)
japp in i duschen sen satte hon fart lite på dagen . hoppas du oxxå fick ner benen enack va skönt o sitta där en stund kramizaar fina du

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Trevligt att bli professionellt sminkad och få lite tips och idéer.

Kram och ha en toppendag!

6:e kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Vad spännande make up äventyr. Det är underbart att bli omhändertagen på ex. Massage ställe. Fotvård. Hårtvätt. Eller ja makeup typ. Det känns lyxigt och jag gillar att bli bortskämd ibland. Men tandvår fy FN inte skönt

Kommentera inlägget här :