Ny säsong

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
 
Ja jag fick se igår att det har kommit ut ytterligare en säsong av Dr Foster så jag började se på den i går då maken jobade tittade på 4 delar & den sista idag så nu var den säsongen över.
 
Har fått gjort en hel del och nu blir det bara mys, maken är och handlar jag vill inte gå ut i kylan. Väjer hellre att stanna inne & förbereda för kvällen.
 
Blir pizza i kväll och det kommer smaka super bra, har ju tränat idag eller pw så det blev 5 pass denna vecka hurra för mig att jag tog tag i det och fick det gjort!
 
Följer du någon serie?
 
Trevlig fredag kväll alla fina
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Just nu ser vi "Glitch" på Netflix och vi tycker den är väldigt bra. Men det beror så klart på vilken genre man gillar. "The Crown" har vi sett klart och den var superbra! Snart dags att hitta en ny serie...

Kram och god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej det gör jag väl egentligen inte.
Ibland kan jag se en säsong av Sex and the city eller annat då jag inte vet vad jag ska ta mig för men mer än så blir det inte.

Kram och ha en toppendag!

3:e kommentar, skriven , av ejmis:

Jag följer flera serier. =)

Kommentera inlägget här :