På dagens agenda..

publicerat i allmänt;
 
Då var det torsdag & tittar på agendan & ser att det är dax för ännu ett besök hos sjukgymnasten och egentligen har jag ingen som helst lust att att ge mig ut i detta trista regn..
 
Men man måste göra det ibland och sen kanske jag skall ta en sväng förbi jobbet för en fika och säga hej till mina gamla, saknar mitt jobb ja!! 
 
Men kan ju inte göra så mkt idag utan bara läkas & komma tillbaka stark! Japp va glad jag blev vi hittade en soffa igår så nu är den beställd dock även den 7 v väntan men på en annan affär.
 
Bild kommer :) 
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad fint att ni hittade en annan soffa! Och bra att det blev i en annan butik. TYvärr är ju väntetiderna ofta långa, men om den nu kommer så blir det ju bra.

TRist väder i Stockholm också idag, em vi har haft sol i en vecka nu så jag klagar inte. Har en del att fixa hemma med resor och jobb. I kväll kommer vänner på middag så det blir lite att ordna med innan dessa-
Önskar dig en trevlig torsdag och lycka till hos sjukgymnasten.
kram!

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul med ny soffa vilken färg ?? Jobbigt med väntetid men den som väntar på ngt gott ...💕Här ska vi duscha sedan iväg på nattmarknad det blir en upplevelse 😊Kram i solen

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Lycka till hos sjukgymnasten och ha en fin dag! Kramis

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Vi hsr även planer att byta ut vår soffa🤗
Ibland måste man slänga det gamla och in med nytt. Det är ju faktiskt ett nytt år. Såklart ska du läkas och bli stark gumman// kram

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad bra att ni hittade en soffa, synd bara att det alltid är väntetid.

Jag har traskat in till byn och handlat idag, det var hiskeligt kallt, -18 grader, inte så himla skönt.
Nu är jag hemma och ska inget mer göra.

Kram och ha en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att ni hittade en ny soffa så pass snabbt. Sju veckors leveranstid är nog inte helt ovanligt när det gäller soffor.

Kram

7:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Skönt ni hittade soffa. Min torsdag... oro, liksom månader framöver lär vara...

Kommentera inlägget här :