Skön fredag

publicerat i allmänt;
 
Ja särskilt på morgonen är det extra gott så klart med första muggen nybryggt kaffe, 2 muggen är oxå god så man vaknar upp riktigt.
 
Idag när agendan är tom maken är ledig i kväll blir man sådär extra lycklig inom sig, av att veta att helgen är vår. Bara rå om oss och njuta av tiden.
 
Men jag kommer ta mi pw efter mitt kaffe & det är ju så skönt så det vill jag inte missa. Lite städ oxå men det är ju inget som är varken jobbigt eller trist utan roligt när det är klart ...
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag inledde dagen med te och sedan åkte jag till gruvan. Promenad i eftermiddag står också på agendan. I kväll ser vi säkert "På spåret".

Kram och ha en bra dag <3

2:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Njae min fredag är snart slut men jag tar biken in till Nattmarknaden idag
Fixat färdigt visumet februari ut idag varmt ca 30

Svar: just 30 grader får mina tankar att gå till den serien som gick på svt 30 grader i februari den var bra :) sov gott på er sen :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag varierar mellan kaffe och te. Kan ofta börja med te och sedan övergå till kaffe.
Fint väder här så jag har varit ute och promenerat i 90 minuter . Jätteskönt. Ska träffa en bloggvän på eftermiddagen så det ska bli jätteroligt.
Kvällen är ännu tämligen oskriven..
Önskar dig en fin fredag.
Kram!

Svar: Som alltid så låter det alldeles förträffligt trevligt :) kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Om allt följer plan så ska vi på kalas ikväll...

Svar: Hoppas det blir både trevligt & smakar gott :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Låter som en bra helg för dig:) denna fredag har jag städat o tvättat i kapp lite jag avskyr tvätt och vill helst ha tomt i korgen :)kramar fina

Kommentera inlägget här :