Sköna söndag ..

publicerat i allmänt;
 
Sköna söndag och en go sovmorgon blev det, lite kallt om armarna såhär direkt. Min morgonrock är vit och av frottè så jag har faktiskt klickat hem denna i 100% linnè så bara att ta över sig på morgonen.
 
Så klart i rosa *S* en ljusare variant då förstås. Söndag och idag skall vi hem till yngsta och barnbarnen för vi har bara träffat dem 1 gång denna veckan en kort stund.
 
Sen åker dem till sin pappa 1 vecka så tiden går. Man vill ju passa på att ses nu när jag är sjukskriven oxå. Äter väl middag tillsammans, och ut en sväng tror  jag ..
 
Nu skall jag njuta av mitt kaffe..
 
Vad hittar du på idag?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken underbar färg så bra klickat! Rosa är så fint.

Kram och god söndag <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

åh vilken fin och ha en trevlig dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vi har återlämnat lilla hunden och kramat Yngsta och B5. Hoppas det är lugnt i åtskilliga veckor nu!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ja, morgonrockar av olika slag är att ha och de lätta som är perfekta att ta med på resor är ju smidiga. Har ett gäng i siden och ett par i tunt linne. De skrynklar rätt rejält men är sköna de också. (Liknar din) Bra köp!

Låter som en skön söndag och mysigt att träffa dotter och barnbarm-

Har varit ute på trevligheter hela dan och kom just hem. En jättebra söndag blev det med god och lång brunch med vänner på lokal.

Nu en skön kväll med lite mer resebestyr och hotellbokningar.
Kram och trevlig kväll.

5:e kommentar, skriven , av Anni:

Vilken snygg färg på morgorocken!! Gillas skarpt :) Det låter som ni fått en myspysig söndag <3 Jag sitter så sällan vid datorn, och via mobilen kommer jag inte in på din blogg. Blir tokig på tekniken emellanåt..... Är du sjukskriven? Får scrolla ner och se om förklaringen finns här på din blogg. Stor varm kram <3

Svar: Javisst blir man arg om det inte funkar :/ ja jag är opererad 22 nov i min axel kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon!
Igår skjutsade jag dottern till bussen. Hon for tillbaka till Åbo. Sen på kvällen var jag o träffa bästa väninnan G . Trevligt:)
Idag ska det lagas mat vikas kläder o kanske handlas mat
Ha en fin måndag

Kram,kram

Kommentera inlägget här :