Sol söndag

publicerat i allmänt;
 
 
 
Söndag klockan är 11.00 och jag rusar upp ur sängen jag vet att jag legat alldeles för länge idag, dagen rullar på i sin egen takt och jag vill allt ha ut något av den oxå.
 
Kommer ut i vardagsrummet & ser när jag drar bort lamellerna att solen är på besök, inte allt för ofta man ser den. Hoppas hinna med en promenad innan den försvinner.
 
För det är i eftermiddag som jag skall i väg några timmar. Sen kommer veckan igen med jobb för maken och mindre tid för oss.
 
Nu skall jag njuta av mitt kaffe som är nygjort & hett.
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Lite sol och lite moln här så det är ljusare än vanligt! Inte fel alls en söndag :D Husse har åkt till svärmor och själv kopplar jag bara av. Precis lagom :D

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anni:

Jag ligger också i sängen. Men inget mys. För här hostar jag sönder både hals och lungor. Febern är också på besök. Men hoppas att Ipren gör sitt så även jag kommer ut en lite sväng och får njuta av den soliga vintervita dag även vi har här. Kram på dig <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ingen sol i sikte iallafall!/Eva-Lotta

4:e kommentar, skriven , av Sandra SG:

så bra bild!

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Det är verkligen underbart med sol och ha en fin dag! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Veiken:

Min söndag är snart slut och den har varit riktigt skön! Kram

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att sova ut också! Och då behövde säkert kroppen det.
Och att solen skiner är ju bara en fördel. Hoppas du haft en bra dag.

Vi har haft en toppendag med allmän grillfest och där all blir bjudna på mat(kött och bröd) och dryck. Stråland eskönt väde med +25 som mest och vistas vid havet var verkligen njutbart.
Sitter nu ute på terrassen och myser och det är fortfarande +22.

Önskar dig en fin kväll och hoppas det blev en trevlig dag.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Det var en underbart vacker vinterdag igår och jag hoppas att det blir lika vackert idag. :-)

Kommentera inlägget här :