Sparadiset ...

publicerat i allmänt;
 
Sparadiset som jag bokade för mig & min man efter hans långa pass och dagar så tyckte jag att han borde slappna av riktigt genom ett låångt o skönt bad.
 
Bokade in så vi badade 1,20 tim det var verkligen rogivande, detta spat har vi aldrig besökt men ack så mkt bättre än det andra vi brukar besöka. Även om jag gillar det andra med, där finns bastu vilket inte fanns här tror jag.
 
Behandlingar tog vi inte denna gången ville först kolla hur där var, men nu vet man så det är lättare att boka in bad + behandling nästa gång...
 
Vi älskar spa <3
 
Går du på spa nångång?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Oj det verkar avslappnande. Nää jag går inte på spa. Vet inte varför??😨

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Har varit ett par gånger men det blir inte sällan! Men visst det mysigt att komma i väg!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mysigt! Vilken trevlig dag ni fick! Fint att överraska maken.
Jodå det händer och då har jag här i stan gått med väninnor till Central eller Sturebadet och det har varit jättetrevligt. Men jag är inte direkt förtjust i bassängbad/pool ocller bubbelbad. (Är det helt privat och inte på en anläggning är det annat)Vi brukar boka ett "paket" där massage, bubbel och lunch ingår.
Maken är inte direkt förtjust i SPA men vo tar ibland en helgtur till en "herrgård" med övernattning och det är mysigt det också.
Kram och trevlig helg.


4:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Ser jätte mysigt ut =)

Kommentera inlägget här :