wiii fredag

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Fredag & då kommer den där känslan, allafall när även maken är ledig i kväll efter jobb vid 17 och då kommer just fredags känslan.
 
Gårdagen var rolig då jag var mer än välkommen till jobbet, pratade lite med chefen och sen kollegorna fikabröd hade jag med mig så jag kände att skall jag äta så får jag gå dit o hem ( ca 30 min) 1 väg.
 
Natten har varit sådär vaknar en massa gånger & det är drygt!! men inget att göra åt. Har man inte jobb så skaffar man sig, välte hela kaffeburken på diskbänken *grrrr* bara att at upp .
 
Nu njuter jag av mitt kaffe & det skall jag göra en stund till :) 
 
Hir ser din fredag ut?
 
Kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är inne på min bästa Fredag för jag får hem Mini i eftermiddag.
Ska laga en god middag till oss.
Mer än så blir det inte.

Kram och ha en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med besök på jobbet! Kan förstå att du nu vill tillbaka. Och extra roligt att du blev så fint välkomnad.

Fredag idag! Jag har ingen ordning alls på dagarna men tittar jag i almanackan så ser jag.
Grått är det men en långpromenad väntar och sen utelunch med vänner. Så mysigt att ses och äta gott.
Önskar er en fin fredag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Ja min fredagkväll har redan börjat 18.00 redan. Jag halvliter här små fryser lite det har varit bara 19 grader hela dan. Ovanligt. Jag har långby5och extra tröja på. Kollar faktiskt en serie Taboo med Tim Hardy eller Tom heter han.Käkar popcorn för att få biokänslan. Det är en god fredagskväll här i Thailändska Lappländska. Jag är inte så mycket för kvällsnöje nightlife en passerad tid i mitt liv. Min fru kommer snart hit igen. Härligt go kväll

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ska köra och ta ut katten när Maken kommit hem, har handlat bröd, yoghurt och lite pålägg, så Fästmannen och B5 har mat ifall bara de kommer hem i morgon, eller om alla kommer. Det vet vi inget om än.

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har jobbat och hälsat på Lilla S så nu blir det en lugn kväll hemma.

Hoppas du får en skön kväll <3

Kram

6:e kommentar, skriven , av bi:

Jag har håft t ättstugan och bakat glutenfria pajer och goda limpor nu blir det fredagsmys hemma med mannen 👍Ha en fin helg med mys fina bloggvän, kram ❤

Svar: låter som en mysig kväll vännen mys på kramen❤
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av bi:

Jag har håft t ättstugan och bakat glutenfria pajer och goda limpor nu blir det fredagsmys hemma med mannen 👍Ha en fin helg med mys fina bloggvän, kram ❤

Kommentera inlägget här :