Åker på en weekend ...

publicerat i allmänt;
 
 
Ja vi skall hit var är då hit? jo Gotland så klart med sina raukar som ni ser här och det var mäktigt att se irl.
 
Vå åker efter mitt jobb på fredag & stannar till söndag kväll, och så är det Stockholms veckan där så liv lär det vara i hamnen :) 
 
Bonus sonen som hunnit bli 18 år bor ju där så vi skall umgås med honom, åka o bada, fika kika runt åka över till fårö.
 
Blir en super mysig weekend, det hade vi sist oxå 2017 men nu skall vi bo nära stan så vi kan gå in. 
 
Bilder kommer så klart & uppdatering, hoppas ni följer med :) 
 
 Har du varit på Gotland?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt med en weekend på Gotland! Jag har varit där många gpnger och är extra förtjust i både Fårö och södra Gotland. Men åker man en helg är det mysigt att bo nära stan. När vi varit i Visby har vi bott på Visby hotell som varit jättebra.
kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så mysigt med en weekend på Gotland. Själv har jag aldrig varit där men väl Husse. Med andra ord så står ön på min lista.

Kram och ha en fin kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nej, men skulle gärna åka dit mån gång/E-L

4:e kommentar, skriven , av MALIN:

Hoppas att ni får det bra! Kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

men åhh va mysigt det låter o fårö ska va så fint
har han flera barn ?
Vi ska nog kolla resa i morg till grekland vill ja gärna så hoppas den e kvar vi kollade på kreta :D håller tummarna det behöver ja nu kramiz fina vännen

Svar: han är inte pappa till mina 3 barn gumman ..åh va trevligt :) berätta om det blir nåt kramis
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag har aldrig varit på Gotland, så det står på min lista. Men hundra gånger på Öland, men det är ju en annan ö.
Vad mysigt! Ha det så gott, kram!

7:e kommentar, skriven , av Annelie:

Gudars så mysigt med Gotland, nä jag har aldrig varit dit, men när man ser dina bilder så lockar det.
Det sägs vara dyrt att åka över.. :-(

När går du på semester..??

Ha en jättefin torsdag.. // Kram Annelie

Svar: Ja dyrt är det att semestra i landet men man kan köra o sen ta båten över absolut ett måste att se :) jag går på 21 aug kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :