Borta bra men hemma bäst ..

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Hemma igen & som man säger borta bra mn hemma bäst för visst är det så? måndag igen och en ny vecka och fint väder ..
 
Sovit som en stock fram till 10.15 även om vi hade en skön säng, så var det varmt i rummet ingen ac så det blev öppna fönster o det är inte lätt när det även är varmt ute ..
 
Men ljuvligt oavsett, idag har jag kvälls jobb eller 3,5 tim så till 16.45 från 13.30 men för mig är det mkt ..
 
Nu njuter jag av mitt morgon kaffe ( fast kl är 10.40 snart) :) 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

ja borta bra men hemma bäst. håller helt med dig där :) hoppas du får en fin måndag bönan! kram på dig! <3

Svar: Du oxå snygging :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Välkomna hem! långpromenaden är avklarat och snart blir det stranden!

Hoppas du får en skön dag <3

Kram

Svar: stranden? här är mulet men varmt kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Amanda Persson:

alltid skönt med sin egna säng! jag ska iväg och jobba nu 14-20 :)

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt att komma hem igen! Men jag förstår att ni haft en fin helg på Gotland.
Skönt att börja jobba lite senare så att du kunde sova ut.
Vi är på "minisemester" och njuter av hav och vacker lugn miljö. Så skönt.
Önskar dig en bra måndag.
Kram!

Kommentera inlägget här :