Det var skönt ..

publicerat i allmänt;
 
Det var skönt att ligga i sin egen säng & hemma även om jag sover bra hos dottern o de små. Gick nyss upp 09.30 super behövligt faktiskt. Har en tid att passa 14.00 till min psykolog & det är viktigt då jag är sjukskriven nu att gå hos henne.
 
Annars är dagen tom blir nog att vi kör ner till stranden 2 timmar efter så skönt att sitta där & bara vara. Kommer väl oxå att hitta på något då maken är ledig till torsdag.
 
Sol & värme 25 grader är utlovat så hoppas dem hålller det oxå ...köpte 2 par flip flop i fredags med 25% rabatt sånt gillas...
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

wow vad underbart det ser ut!! kram :)

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det mysigt att vara borta men jag tycker det är så skönt att vara hemma. Trivs med att rå mig själv.
Extra viktigt nu att du verkligen vilar och tar hand om dig och så att krafterna kommer tillbaka. Bra att lämna alla "måsten" och ta dagen som den kommer.
Strålande fint i Stockholm också så vi får se vad vi gör. Men jag njuter av att heller inte göra så mycket. Att gå ut och sitta vid vattnet och äta lunch gillar jag och sitter sen gärn apå balkongen i eftermiddag och läser en bok och tittar på det som händer här på vattnet.
Önskar idg en fin måndag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Det är alltid skönast att vakna i sin egna säng och ha en fin dag :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har jobbat och handlat. Funderar på att gå en sväng och se om Svägerskan är hemma och kan tänkas bjuda på en kopp... annars får jag väl gå hem igen och koka själv🙄E-L ( känner mig sur efter en del onödiga kommentarer på fb. Helt fel tillfälle för diskussion)

Svar: go kväll...hoppas du blev bjuden på kaffe ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Får göra eget. De var hemma, men syntes inte ute🤥/E-L

Kommentera inlägget här :