En bättre Juice

publicerat i allmänt;
 
 
Jag dricker normalt inte juicer alls, för det är oftast för mkt socker, men jag hittade denna med endast kh 5,4 per 100ml vilket är ok ändå.
 
God är den oxå men jag dricker bara ibland inte varje dag, fruktköttet gör den fylligare *mums* ..Har nyss ätit frukost när jag kom hem från jobbet jag är trött, sovit dåligt, varmt fast jag hade fläkten.
 
Idag är det skönt ute fast solen är borta är det så varmt, sitter i tel väntar på att komma fram på hm, ca 25 min väntetid * bedrövligt!!!
 
Dem har tagit betalt för en sak jag inte har fått, ja jag kan strunta i 70 kr det är inte mkt men dem kan inte ta betalt o sen inte skicka det, så en ren princip sak för mig.
 
Vad hittar du på med idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lindsay:

Ser god ut =)

Svar: Japp det är den :) mums kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Sista semesterdagen så en lugn dag kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag köper inget via internet men skulle bli jättesur om jag blev debiterad för något jag inte ens fått. Men trist att det ska ta sån tid att komma fram.
Jag är ute på landet hos vänner och njuter av tillvaron. Betydligt svalare än i stan men det är väldigt fuktigt. Sittar på altanen och har det bra.
Just nu kom ösregnet och det vräker ner.
Kram och trevlig måndag.

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Den dricker Husse alltid. Här blev det ett par timmar på stranden men nu lite tvätt och byk. Behövs ibland...

Kram

5:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh denna är så god! :D

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har varit på stranden ett tag/E-L

7:e kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Tack så mycket! Gillar proviva och känns lite extra bra att de satsat på några juicer utan tillsatt socker nu!

Kommentera inlägget här :