En sommar outfit...

publicerat i outfit;
 
Dagens outfit uppsatt hår ett måste i värmen, spets linne o shorts samt kaftan som jag shoppade i Grekland i maj, flip flop Ilse Jacibsen väska från Kreta...solisar från Jimmy Choo.
 
Blev ändå att jag tog bussen upp efter varit på stranden, fikade en stund med väninnan och skönt att komma ut lite ..
 
Sitter hemma  nu just ätit stekt bara upp lite falukor, samt bacon o vips så var jag mätt, nu äter jag en isglass *nocco* utan socker sååå god
 
Skall se om jag kan få en bild på månen som skall var som en blodapelsin, skall även bättra på mitt lack.
 
Har du en mysig fredag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

me åhh va fin du är o ja riktigt sommrig tjej <3

vi glömde bort månen helt synd typiskt oss men sett fina bilder här på fb
kramar gumms o fin lördag

2:a kommentar, skriven , av bi:

Du är bara för snygg vännen och har så snygga kläder 👍 Fredagen blev inte många knop gjorda men en tur med bilen maken o jag blev det allt på kvällen .. kram fina vän💛

Svar: men tack snälla för fina ord 🧡kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :