För lata dagar på stranden ...

publicerat i Boktips;
 
lånade bilder 
 
 lånade bilder 
Jag älskar att läsa, men är urdålig på det dock gör jag det på semestern, men hittade dessa tips i metro så jag har inte själv läst dom.
 
FARMOR DÖR : En dråplig bok om livet, döden, släktningar en bara måste stå ut med längtan efter kärlek. Allvarligt & komiskt, lämnar en varm känsla inombords.
 
VÄNSKAP & VARMA TASSAR: Berättleser om livet med hund, en bok full av humor som passar en hundmänniska.
 
FINNS DET EN, FINNS DET FLERA: Edie har länge haft en flirt med kollegan Jack, trots det gifter han sig med en annan. På bröllopet kysser Jack Edie & de blir avslöjade.
 
HÄR KOMMER NATTEN: Övernaturligt & romantiskt äventyr för vuxna som utspelar sig i Stockholmsmiljöer, spännande ,roligt & välskrivit.
 
Dessa recentioner är skrivna av 5 bibliotikarier i metro tidningen....
 
Hoppas du finner nån av dom kanske ...sommar läsning *
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack för tips!/E-L

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tack för tipsen! Jag läser mycket och boktips är alltid uppskattade :D

Kram

Svar: tänkte på dig ang hunden :) kram å fin kväll <3
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av blondina:

ÅHH tack för tipsen :) Jag beställde anne franks dagbok både i bok & film, hoppas att de kommer imorgon :) sv; Ja men exakt :) de är riktigt viktigt :)

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Läser tyvärr väldigt sällan i dagsläget.
Hjärnan är för utbränd så den klarar inte av det men förr om åren så var jag en riktig bokmal, älskade att läsa.
Saknar den världen.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Anita:

Kul med tips!

Kommentera inlägget här :