Haft fullt upp ..

publicerat i allmänt;
 
Dagen har rullat på och inte så lätt att komma upp innan 06.00 men det gick ändå bra & lagom arbetstid.
 
Möte sen ju så jag var hos en väninna tills det var det dax att åka till jobbet igen, ett bra möte ..
 
Hemma så har jag nu gjort lite utbildningar på nätet för här har jag lugn o ro nu skall jag fixa lite hemma, kanske ut en sväng...
 
Morgon jobb i morgon sen skall vi gratulera vår samardnare som fyller 65 med tårta sen blir det psykologen 15.00 sen träffa barnbarnen.
 
Sen är det 2 lediga dagar wiii 
 
Njut av vädret alla fina 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Fullt upp, ja det känns igen. Även som ensam. Men det är bra att ha något på agendan.
Bara det är trevliga saker!
Kram

Svar: Ha ha ja så sant så, ha en skön kväll fina Gerd kram <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Fullt upp igen och så även i morgon men barnbarnen bokför man på nöjeskontot <3

Kram och ha nu en lugn och skön kväll!

Svar: Javisst gör man :) härligt är det kram å fin kväll <3
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du snart har två lediga dagar framför dig :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så bra med en fin arbetsdag och jobbet är ju så viktigt. Visserligen är jag pensionär men trivs så bar med mitt resejobb och vill inte vara utan det. Men jag har ett liv med dryga 40 år som ärare dessförinnan och även då har jag verkligen tyckt om mitt jobb och utvecklats med det på olika sätt.
Dock alltid viktigt att hitta en balans mellan jobb och fritid. Inte helt enkelt. Men om man trivs med tillvaron så blir det så mycket enklare.
Kram och trevlig kväll.

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Kul med lite firande. Skönt att du jobbar dig mot två dagars ledighet.. Kram

6:e kommentar, skriven , av bi:

Ha en fin vecka och var rädd om dig .. kram ☀️ 🌻 💛

Svar: Tack bästa du kram 💙
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt att du har lediga dagar att se fram emot.

Kram och ha en fin dag!

8:e kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Spännande med utbildning på nätet, får man fråga vad det är för något?

Svar: inom vprd o omsorg inom komunen 💙kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Full rulle för dig igen 💕☀️Ja vädret kan man inte klaga på ☀️Stor kram

Svar: Ha ha ja men nu är jag ledig 2 dag wiiii kram💙
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :