Idag blir det inget ...

publicerat i allmänt;
 
I dag blir det ingen strand även om jag hade velat, för det är jobb 13.30 så jag  hoppar idag, även om jag slutar 16.45 så blir det sent så det blir att vara ute om inget annat.
 
Sov till 09.45 så skönt & behövligt efter gårdagens sömn. sitter i soffan o bloggar hör ljud av nån som fixar det gröna på utsidan, såna liv gillas inte, ( det är ju deras jobb jag vet) 
 
Pratar i mobil med yngsta och där hemma är hajj life kidsen är i full gång som alltid. Tänkte ta mig en pw för det är så skönt efter när man tränat.
 
För mig känns det som måndag då jag var ledig ond+torsd men men så är det nu skall jag dricka mitt kaffe & sen ut ..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här blir det ingen solning heller idag. Ska o handla mat samt till apoteket. Sen sälja böcker
Ngt gott att äta ikväll..tror det blir hamburgare o pommes
Ha en fin fredag
Kramar <3

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh vad härligt med lite sovmorgon, kan behövas ibland! <3

Svar: Ja verkligen :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Man kan göra sig härliga dagar på olika sätt! Det ena behöver inte förta det andra.
Jag njuter på min balkong på fm och em cyklar jag ut. Har icke solat på stranden något.
Ha en fin fredag, kram!

4:e kommentar, skriven , av ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh förstår att du får hoppa stranden idag då, du som gillar den så mycket :). Du får kanske gå imorgon?

Svar: kunde inte kommentera hos dig...läste o så fina bilder o go liten baby :)
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av blondina:

Sovmorgon behövs verkligen ;) sv; Naaw tack, det går nog över snart :) I hope..eller de brukar ju göra det :) Kram

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att sova tills man vaknar och inte ha väckarklocka. Oc att stressa för att tasig till starnden kan ju kvitta. Det kommer fler dagar.
Jag har haft en toppendag och rest på jobb till Höga kusten men fina stopp under väges och är nu i Örnsköldsvik i Ångermanland. Så vackert! Och ett jättebra hotell.
Kram!

Kommentera inlägget här :